Otele Giriş:

  • Tüm otel girişlerinde ateş ölçümü lazer termometreler ile yapılacaktır.
  • Tüm otel girişlerimizde misafirlerimiz için hazırladığımız maskeler yer almaktadır.
  • Tüm otel girişlerimizde el temizliği için otomatik dezenfeksiyon kimyasalları yer almaktadır.
  • Tüm otel girişlerimize dezenfeksiyon paspasları konumlandırılacaktır.
  • Otel içerisinde otomatik olmayan tüm kapılar için ekiplerimiz kapıları açılmasına hizmet edecektir.

Check-in:

  • Misafirlerimiz arzu ettikleri takdirde otele gelmeden önce Divan Life app i üzerinden online check – in işlemlerini tamamlayabilirler.
  • Tek kullanımlık kalemler  ve temassız POS’lar ile check – in kayıt işlemleri en hızlı şekilde yapılarak, misafire özel anahtarları el değmeden teslim edilir. Misafirlerin çıkışlarında iade edecekleri anahtarlar için özel bir kutu oluşturularak ayrımları takip edilerek yeniden dezenfeksiyona gönderilir.
  • Misafir ve resepsiyon görevlisi arasında özel dizayn edilmiş pleksi – glass paravanlar yer almaktadır.
  • Resepsiyon desklerimizde otomatik çalışan antiseptik solüsyonlar bulunmaktadır.
  • Steril hale getirilen valizler ve diğer eşyaları direkt olarak misafirin odasına teslim edilir.
  • Check – in sırasında tüm misafirlerimize kalışları süresince odalarına onlar varken mi girelim yoksa rutin temizlik ve yenileme süreçleri ile mi ilerleyelim sorarak misafirlerimizin bu özel alanlarına onların bilgi ve onayı ile girilecektir.

 

Genel Alanlar

  • Tüm Lobilerimiz ve genel alanlarımız sosyal mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir.
  • Misafirlerimize açık tüm genel alanlarda kolayca ulaşabilecekleri alanlarda otomatik el dezenfektanları bulunmaktadır.
  • Misafirlerimizin temas edebileceği; asansör tuşları, kapı kolları, merdiven tırabzanları sık aralıklarla özel kimyasallar ile bir temizlenmektedir. Oda katlarındaki asansör butonları ve kapı kolları ilgili kat görevlisi arkadaşlarımız tarafından sürekli dezenfekte edilemektedir.
  • Havalandırma sistemlerimiz – dışarıdan taze hava emişi – ile beslenmekte olup, ilgili sistemlere ait cihazların bakımları yetkili firmalarca yapılmaktadır.
  • Tüm genel WC’ler Temizlik ve Dezenfeksiyon işlemleri kapsamında belirli periyodlarla düzenli olarak temizlenmektedir.
  • Tüm genel alan WC’lerde tek kullanımlık havlu sistemi uygulanmaktadır.
  • Genel alanlarda misafirlerimizin Covid -19’a karşı nasıl hareket etmeleri gerektiğini gösteren tüm yazılı ve görsel bilgilendirmeler otellerimizin ilgili alanlarına konumlandırılmıştır. Covid önlemleri doğrultusunda WC kapasiteleri kullanımı fiziksel mesafe kurallarına uygun olarak sınırlandırılmıştır.

Yiyecek & İçecek Üniteleri:

  • Tüm otellerimizdeki restaurantlar, barlar, pastaneler ve toplantı salonları içerisindeki oturma düzenleri – sosyal mesafe – kuralına göre yeniden düzenlenmiştir. (Bakanlığın belirlemiş olduğu Fiziksel mesafe kurallarına uygun olacak şekilde.)
  • Tüm servis yapacak ekiplerimiz maske ve eldiven kullanacaklardır.
  • Herhangi bir birimde masaya oturduğunuz andan itibaren önceden steril edilmiş olmasına rağmen, misafirlerimizin gözü önünde masalar yeniden sterilizasyon malzemesi ile temizlenir.
  • Masalar üzerinde herhangi bir hazır masa düzeni bırakılmaz, her bir misafirimiz oturduğunda sadece ilk kez kendilerinin el değeceği peçete, çatal – bıçak ve tek kullanımlık baharat setleri masaya kapalı kutular içerisinde servis edilir.
  • Otellerimizde açık büfe servis edilen kahvaltı yerine, her bir misafirimiz için ayrı ayrı hazırlanarak servis edilecek olan alakart kahvaltı uygulamasına geçilmiştir.3 farklı kahvaltı seçeneğine ek olarak arzu edilen sıcak ürünlerde yine kişiye özel olarak hazırlanarak servis edilir
  • Tüm otellerimizin mutfaklarında HACCP kurallarına göre üretim yapılmakta olup, servis noktalarında bulunan tüm mutfak çalışanlarımız maske ve tek kullanımlık eldivenler ile hazırlıklarını tamamlayacaklardır.
  • Bulaşık makinelerimiz her yıkama sonrasında özel kimyasallar ile dezenfekte edilerek sonraki işleme başlayacaklardır.
  • Bulaşık makinelerinde yıkama suyu sıcaklığı minimum 60C, durulama sıcaklığı ise 80C olacaktır.
  • Tüm kahvaltı dahil olarak konaklayan misafirlerimiz arzu ederlerse kahvaltılarını odalarında; oda servisi hizmetinden ücretsiz olarak yararlanarak alabileceklerdir.
  • Misafirlerimizin tüm alakart siparişleri için temassız bir şekilde menüyü görüntülemeleri için bir QR kod uygulamasına geçilmiştir. Bu uygulama ile misafirimiz kendisine gösterilen QR kodu şahsi telefonu ile okutarak sipariş verebilecektir.
  • Ek olarak tüm masalarda “Amerikan servis” olarak kullanılan kumaş örtüler kaldırılarak yerlerine tek kullanımlık A3 servis kağıtları konulacaktır. Bu kağıtların üzerinde ayrıca baskı olarak menüyü ve arzu ederse tüm detaya ulaşabileceği QR kodunu da misafirlerimiz görebilecektir.
  • Tüm bardak ile servis edilebilecek içeceklerin üzerinde özel kapakları yer alacaktır.
  • Ek olarak verilen kuru dite türü ikramlarımız paketli ya da kapalı kaplar içerisinde servis edilecektir.
  • Tüm baharatlar ve şekerler mutlaka tek kullanımlık doz paketler halinde servis edilecektir.
  • Hesap ödemeleri için kasiyer olarak görevlendirilen bir arkadaşımız sadece tahsilat görevini yürütecek olup, POS cihazlarını her işlem sonrası özel anti bakteriyel mendillerle silerek temizleyecektir. Diğer servis ekiplerimiz ödeme – tahsilat konularına karışmayacaktır.
  • Adisyon – fatura için kullanılan deri sümenler yerine tek kullanımlık geri dönüşümlü mini kağıt zarflar kullanılacaktır.

Oda Konaklama:

  • Odalarımızdaki tüm baskılı materyaller ve süs – dekorasyon malzemeleri odalardan çıkarılmıştır.
  • Tüm kat hizmetleri ekiplerimiz odalarımızı, maske, gözlük ve özel kıyafetler ile temizlemektedir. Her oda temizliği için yeni setler kullanılmaktadır.
  • Misafirlerimiz çıkış yaptıktan sonra odalarımızda yer alan tüm tekstil grupları (havlular, bornozlar, yastık kılıfları, pike, yorganlar, çarşaflar vb)özel dezenfekte temizliğine tabii tutulmaktadır. Tüm tekstiller herhangi bir bulaşmaya karşı her oda için ayrı ayrı poşetlerde çamaşırhanelere iletilmektedir.
  • Yastıklarımız ve yorganlarımız; Covid damlacıklarına karşı korunma amacı ile özel koruyucu kılıflar(alez) ile içten kaplanmaktadır.
  • Yataklarımızda “Bed bug” adı verilen özel anti bakteriyel temizlik uygulaması ile temizlenmektedir.
  • Tüm odalarımız her temizlik sırasında camları açık bırakılarak uzun süreli havalandırılmaktadır.
  • Rutin temizlik haricinde telefon, tv kumandası, klima kontrol ünitesi, oda içi mobilyaların kulpları, havlu asılan raflar, masa ve sehpa yüzeyleri, saç kurutma makineleri, dolap içlerindeki askılar özenle tek tek sterilize edilmektedir.
  • Oda içerisindeki klima sistemlerimiz rutin dışı temizlenerek olası bulaşma risklerine karşı dezenfekte edilecektir.

SPA - Health Club ve Yüzme havuzları:

  • Fitness salonları içerisinde yer alan ekipmanlar sosyal mesafeye göre yeniden düzenlenmiştir.
  • Soyunma kabinlerinde de sosyal mesafeye göre düzenleme yapılmış olup, kabin aralıkları Bakanlığın belirlemiş olduğu Fiziksel mesafe kurallarına uygun olacak şekilde kullanım olacaktır.
  • Havlu, peştamal vb malzemeler her bir misafirimize kapalı poşetlerde sunulacaktır.
  • Tüm tekstil malzemeleri her kullanım sonrası ayrı poşetlerle izole edilerek çamaşırhane birimlerine iletilecektir.
  • Her bir misafir kullanımından sonra cihazlar ve ilgili spor ekipmanları tek tek sterilize edilecektir.
  • Hamam, buhar banyosu ve sauna gibi hizmetler; her 45dk kullanımdan sonra 15dk temizlik ve sanitasyon işlemleri için kapatılacaktır. Yeni misafir kabulü temizlik işlemleri sonrası yapılacaktır.
  • Hamam, havuz, masaj salonlarındaki kapasite sosyal mesafe sınırlamasına göre limitlendirilecek olup, aynı anda toplu kullanımlara izin verilmeyecektir.
  • Havuz içi klor seviyeleri 1,5 – 3 ppm arasında şartlandırılacaktır.
  • Masaj odalarında olabildiğince tek kullanımlık malzemeler ile servis verilecektir. Masör veya masözler mutlaka maske, yüz siperliği ve eldiven ile hizmet vereceklerdir.
  • Şezlong yerleşimlerinin düzenlenmesi 2 şerli gruplar arasında Bakanlığın belirlemiş olduğu Fiziksel mesafe kurallarına uygun olacak şekilde kullanım olacaktır.

Revir / İşyeri Hekimi/ Sağlık Personeli :

Pandemik sürecinde, yoğunluğu ve kapasitesi göz önüne alınarak, otellerimizde ihtiyaç duyulması halinde  sürekli gözetim  yapabilecek bir sağlık personeli görevlendirilmesi planlanmaktadır.
 

0 TL
Toplam Tutar
0 TL